نگهداری از محصولات چرمی

تولید انواع یراق آلات کیف و کفش
شهریور 22, 1399
Show all

نگهداری از محصولات چرمی

در تاریخ زندگی انسان از دیر باز پیوندی عمیق بین احتیاجات او وحیوانات مختلف وجود داشته است . پوست حیوانات نقش اساسی در رفع بسیاری از این نیازها ایفا کرده و میکند . برای مثال از پوست زبر و سخت کرگدن سپر می ساختند تا در جنگها محافظ جانشان باشند .
اما چرم ؛ چرم طبیعی از فرآورده های پوست حیوانات ‚ مواد غیر گیاهی و گیاهی طی مجموعه ای از اعمال فیزیکی و شیمیایی بدست می آید .
این چرم طبیعی در برابر بسیاری از باکتریها ‚ عوامل فیزیکی و شرایط آب و هوایی مختلف ‚ نسبتا مقاوم است . ویژگی بسیار مهم چرم طبیعی عبور مقداری از جریان هواست .
در صورتی که سایر مواد مصنوعی مانع نفوذ هوا می شوند . از همان دیرباز تا به امروز در موارد بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد : از زین اسب گرفته تا انواع لباس ‚ کیف ‚ کفش ‚کلاه ‚ روکش مبل و تزﺌینات داخلی اتومبیل .
چرم طبیعی اصالت خود را از تاریخ گرفته است . این اصالت ازآن روست که به واسطه ی ویژگیهایش هیچگاه به بدن انسان آسیب نرسانده بلکه برعکس همیشه محافظ آن بوده است . کمتر محصولی کارکرد و زیبایی آن را دارد و حتی هنگامی که کهنه میشود همچنان زیباست .
در واقع کهنگی چرم به ارزش و محبوبیت آن می افزاید . نوین چرم در احترام به این اصالت دیرین ‚ از چرمی در محصولات خود استفاده میکند که توجه به سلامت انسان در تهیه آن مقدم است و در عین حال خواص اصلی آن نیز حفظ شده است . نظارت بر استحصال چرم طبیعی ‚ کیفیتی یگانه برای دست مایه محصولی نهایی که در دست دارید رقم زده است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *